dinsdag 24 februari 2009

Onder invloed ennnnnn...

* Afgelopen woensdag heb ik een Onder Invloed sessie opgenomen. Voor deze website heb ik drie covers gespeeld in cafe de Bastaard, waar ik werk. De covers zijn gefilmd en komen online zodra Matthijs van de Ven, de man achter onderinvloed.com, tijd heeft gevonden om de filmpjes te monteren.

Na veel wikken en wegen heb ik gekozen voor de volgende drie covers:
Das Pop - You
The Faint - Agenda Suicide
David Bowie - Andy Warhol
Klik op de nummers om youtube-filmpjes te zien van de originele versies.

* Ennnnnn... GROOT nieuws! Tududuh staat dinsdag 3 maart in de Melkweg. Ik ben gevraagd om het voorprogramma te verzorgen voor de Canadese band Wintersleep. Voor de gelegenheid zal Jelte Heringa mij bijstaan op toetsen. Komt allen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten