donderdag 14 mei 2009

Also!

Aanstaande zondag ga ik voor het eerst spelen in Duitsland. In Schokoladen. Maandag in Arcanoa. Het zijn open mic-sessies. Nog geen echte shows. Mijn tactiek is om bij open mic-sessies in contact te komen met mensen die weten op welke plekken je kan spelen. Ik ga ook proberen om supports te regelen in iets grotere zalen, maar dat blijft altijd lastig.
Gisteravond ben ik naar The Asteroid Galaxy Tour geweest in Lido in Kreuzberg. Ik werd er erg vrolijk van. Een goede band (met blazers!), goede show, goede soulsound en goede nummers. Vandaag merk ik echter dat er weinig van is blijven hangen. Dat vindt ik toch raar. De band lijkt alles mee te hebben, maar maakt toch nauwelijks blijvende indruk. Also..

Maar nu belangrijk nieuws; sinds heden ochtend is Tududuh 01 voor het bedrag van 0 euro te downloaden op Bandcamp!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten